Banan

Målområde Banan 18 hål

Utveckla en av regionens mest attraktiva bananläggningar för sport, träning och samvaro, där miljön konsekvent anpassas till kulturlandskapet

Höja standarden på befintlig bana.
Skapa en välkomnande och lockande atmosfär vid ankomsten till första tee genom att göra förändringar vid nerfarten till och området runt första tee.
Genom lämpliga planteringar m m förstärka banans profil.
Förändra området efter hål 18 så att medlemmar och gäster får ett positivt sista intryck av banan vilket skapar en vilja att komma tillbaka
Successivt förädla befintlig bana genom ombyggnad av bunkrar, greener och tees.
Skapa förutsättningar för att bygga ut banan.
Påverka markanvändningen i klubbens närområde på ett sådant sätt att det gagnar klubben.
Aktivt bearbeta fritidsförvaltning, stadsdelsförvaltning och kommunen i övrigt dels för att få till stånd samarbetsprojekt och projekt finansierade av samverkanspartner och dels för att ha en god kontroll på vad som händer i vårt närområde.

Swedish Danish English French German

blimedlem